Шановні покупці!

Ми хочемо, зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним!

Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому Ви завжди можете повернути його. Способи повернення:

Ви можете повернути товар не виходячи з відділення Нової Пошти.

Оплата замовлення відбувається тільки після огляду товару. Огляд замовлення включає можливість примірки. Якщо товар Вам не підійшов: скажіть оператору відділення про це і замовлення повернеться назад.

Ви можете повернути товар на протязі 14 днів з моменту отримання та оплати.

Щоб повернути замовлення – повідомте про це нашим менеджерам. Повернення коштів здійснюється протягом 10 банківських днів.

Щоб повернути товар, потрібно виконати 3 кроки:

  1. Заповнити “Заяву на повернення товару” (цей документ міститься в замовленні);
  2. Дбайливо упакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також);
  3. Зверніться до найближчого відділення «Нова Пошта» та відправте товар разом із заповненою заявою на повернення нам.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

  • Після 14-ти днів з моменту його отримання.
  • При відсутності «Заяви на повернення товару» із зазначенням причини повернення.
  • При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій Вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
  • Якщо товар був у вжитку.