Оплата і доставка

Оплата

В інтернет-магазині INSHOES діє три способи оплати:

150 грн передоплата здійснюється за реквізитами, які надає менеджер у вигляді повідомлення, а різниця вартості товару оплачується наложеним платіжем (в разі повернення ці 150 грн списуються на транспортні витрати). Таким чином Ви маєте змогу оглянути і приміряти взуття.

Замовлення, які включають декілька товарів – будуть доставлені окремими посилками та оплачуються окремо за товар (наприклад, Ви замовили одну пару взуття у двох розмірах – відповідно оплачуєте 300 грн, і у відділенні Нової Пошти обираєте той розмір, який Вам підійшов).

100% передоплата є повною оплатою товару перед доставкою і здійснюється за реквізитами підприємця, що надаються Покупцеві у вигляді повідомлення.

Після оплата можлива тільки при самовивозі товару із магазину. Адреси магазинів ТУТ

Відправка товару можлива в день оплати, якщо кошти надійшли до 16:00 або на наступний робочий день.

Повернення товару, який був оплачений заздалегідь, проводиться протягом 14 днів з моменту отримання.

Доставка

Самовивіз з магазину INSHOES.

Доставка в роздрібний магазин INSHOES здійснюється безкоштовно. Термін доставки 3-6 дні при замовленні на сайті, в період акцій та розпродажів термін доставки може бути збільшений до 8 робочих днів. Замовлення можливо оформити на 1 одиницю товару. Адрес магазинів можна подивитись ТУТ.

У відділення Нової Пошти.

Після отримання повідомлення з номером ТТН (на viber або email) Ви можете відстежувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби «Нової Пошти».

У відділенні Нової пошти посилка зберігається 4 календарних дня (на 5-й день вона автоматично повертається відправнику).

Доставка замовлення оплачується покупцем за тарифами перевізника при отриманні товару у відділенні Нової Пошти. У разі оплати товару накладеним платежем послуга накладеного платежу сплачується покупцем у розмірі : 20 гривень + 2% від суми оплати.

Якщо товар не підійшов за розміром, чи з інших причин – Ви можете відмовитись від нього при огляді у відділенні; доставка при цьому уже не оплачується.

При виявленні дефекту – доставка здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

При обміні товару – доставка здійснюється за рахунок Клієнта.