Умови повернення товару
Шановні покупці!
Ми хочемо, зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним!
Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому Ви завжди можете повернути його. Способи повернення:
Ви можете повернути товар не виходячи з відділення Нової Пошти.
Оплата замовлення відбувається тільки після огляду товару. Огляд замовлення включає можливість примірки. Якщо товар Вам не підійшов: скажіть оператору відділення про це і замовлення повернеться назад.
Ви можете повернути товар на протязі 14 днів з моменту отримання та оплати.
Щоб повернути замовлення – повідомте про це нашим менеджерам. Повернення коштів здійснюється протягом 10 банківських днів.
Щоб повернути товар, потрібно виконати 3 кроки:
- Заповнити “Заяву на повернення товару” (цей документ міститься в замовленні);
- Дбайливо упакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також);
- Зверніться до найближчого відділення «Нова Пошта» та відправте товар разом із заповненою заявою на повернення нам.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
- Після 14-ти днів з моменту його отримання.
- При відсутності «Заяви на повернення товару» із зазначенням причини повернення.
- При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій Вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
- Якщо товар був у вжитку.